Обмін і повернення товару

1 Акуратно упакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті)

2 Зверніться в нашу службу підтримки. Ми з'єднаємо Вас з продавцем, і простежимо щоб продавець виконав умови повернення.

3 Вишліть посилку поштою за адресою, яку вказав продавець. Вартість зворотної доставки оплачує покупець (крім випадків неправильної комплектації чи браку товару). Після огляду товару отримаєте повернення коштів від продавця.
Підстави для повернення та обміну товарів

Покупець має право зробити повернення Товару (Повернення Товару проводиться, якщо зазначений Товар не був у споживанні, збережено його споживчі властивості, фабричні ярлики, товарний вигляд і т. П.), Без вказівки причин протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Товару безпосередньо від продавця або осіб які мають продавця.
Відповідно до закону України від 12 травня 1991 N 1024-XII затверджено перелік товару, що не підлягає поверненню.
Даний перелік вказує на неможливість повернення Товарів належної якості, що володіють індивідуально-зумовленими властивостями, якщо подібні Товари можуть бути використані лише купують його споживачем.
Для повернення товару Вам необхідно представити документ, що підтверджує факт і умови його придбання, а також заповнити заяву на повернення товару.
Відповідно до закону України від 12 травня 1991 N 1024-XII затверджено перелік товару, що не підлягає поверненню.
Даний перелік вказує на неможливість повернення Товарів належної якості, що володіють індивідуально-зумовленими властивостями, якщо подібні Товари можуть бути використані лише купують його споживачем.
Для повернення товару Вам необхідно представити документ, що підтверджує факт і умови його придбання, а також заповнити заяву на повернення товару.

Повернення Товару, в разі виявлення недоліків, пов'язаних з невідповідністю умов Замовлення, які виникли з вини Продавця:
У разі якщо Товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця, що стосуються асортименту, комплектності, кількості Товару, Ви маєте право повідомити Продавця (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення і вимагати їх усунення.
Також Ви маєте право на відмову від товару і повернення сплачених грошових коштів. В даному випадку Товар повинен бути повернутий Продавцю зі збереженням первозданного товарного вигляду, його споживчих властивостей, пломб, фабричних ярликів.
Для повернення товару Вам необхідно представити документ, що підтверджує факт і умови його придбання.
Для здійснення повернення необхідно заповнити заяву на повернення товару.
У разі якщо Товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця, що стосуються асортименту, комплектності, кількості Товару, Ви маєте право повідомити Продавця (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення і вимагати їх усунення.
Також Ви маєте право на відмову від товару і повернення сплачених грошових коштів. В даному випадку Товар повинен бути повернутий Продавцю зі збереженням первозданного товарного вигляду, його споживчих властивостей, пломб, фабричних ярликів.
Для повернення товару Вам необхідно представити документ, що підтверджує факт і умови його придбання.
Для здійснення повернення необхідно заповнити заяву на повернення товару.